عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1399
بازدید : 125
نویسنده : سئو سایت نوین

هایفو تراپی

هایفوتراپی | یکی از معیارهای زیبایی ، پوست جوان ، یکدست و صاف است. گاهی اوقات به دلایل مختلف پوست افراد چروک می شود. از بین رفتن سفتی و شادابی پوست به دلیل از بین رفتن فیبرهای کلاژن در پوست است. این رشته ها دائماً در بدن افراد تولید می شوند و جایگزین رشته های قبلی می شوند. با افزایش سن ، تولید کلاژن کاهش می یابد و عوارض آن به صورت چین و چروک و افتادگی پوست ظاهر می شود.

هایفو روش نسبتاً جدیدی برای سفت شدن و لیفت پوست است.هیپنوتیزم درمانی روشی مبتنی بر سونوگرافی است ، بنابراین این روش به سونوگرافی یا سونوگرافی نیز معروف است. در این روش توسط این امواج فراصوت به لایه ای از پوست انرژی وارد می شود. این باعث تولید کلاژن در پوست می شود. امروزه جوان سازی پوست با هایفو روشی اثبات شده و ایمن است. این روش از سال 2008 توسط FDA ایالات متحده تأیید شده است. موارد استفاده از روش هایفو (سونوگرافی) به شرح زیر است:

  • هایفوتراپی صورت
  • هایفو تراپی برای لاغری
  • هایفو واژینال
  • هایفوتراپی بینی

 



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: هایفو , هایفوتراپی , هایفوتراپی صورت , هایفو تراپی لاغری , هایفو واژینال , هایفوتراپی بینی , اولتراپی ,
تاریخ : پنج شنبه 15 خرداد 1399
بازدید : 98
نویسنده : سئو سایت نوین

میکرونیدلینگ چیست؟

میکرونیدلینگ یکی از جدیدترین، موثرترین و بی خطرترین روش ها برای رفع مشکلات پوست می باشد. ما در کلینیک رها ، از این روش برای رفع انواع مشکلات پوست و مو استفاده می کنیم. رفع چین و چروک پوست ، رفع جای اسکار و زخم از پوست ، رفع جای سوختگی ، درمان ترک های پوستی یا همان استرچ مارک ، درمان ریزش مو و رفع لکه پوستی با میکرونیدلینگ امکان پذیر است.

میکرونیدلینگ یک روش درمانی است که فرایند کلاژن سازی پوست را تحریک و افزایش می دهد. فرایند کار در این روش بوسیله سوزن های بسیار ریزی انجام می شود که وارد پوست می شود. سوزن ها به طور مرتب و مداوم در طی چند دقیقه بارها و بارها وارد پوست می شود. وارد شدن سوزن ها در پوست باعث تحریک مکانیکال پوست می شود. در نتیجه باعث افزایش انتشار فاکتورهای رشد پوست می شود. توجه داشته باشید که سوزن ها به صورت عمیق وارد نمی شود و تنها لایه اپیدرم پوست را سوراخ می کند. این سوراخ شدن موجب تخریب این لایه نمی شود و خونریزی ممکن در این روش در حد بسیار کم و ظریف خواهد بود. توجه داشته باشید که موفقیت این روش به عواملی چون دستگاه مورد استفاده و تجربه پزشک بستگی دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: میکرونیدلینگ , قیمت میکرونیدلینگ , هزینه میکرونیدلینگ , میکرونیدلینگ صورت , میکرونیدلینگ ابرو ,
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
بازدید : 103
نویسنده : سئو سایت نوین

پلاسماجت | لیفت پلک با پلاسماجت | بلفاروپلاستی بدون جراحى | پلاسما تراپى

کلینیک زیبایی دکتر هنرور در راستای تکمیل بخش های خدمات زیبایی خود اقدام به راه اندازی بخش پلاسماجت نموده است. پلاسماجت در عموم به نام های پلاسماتراپی ، پلاسماپن و پلکسر نیز شناخته می شود. پلاسما جت یکی از به روزترین روش های موجود برای جوانسازی پوست است. در این روش نقاط ریزی روی به فاصله کم در کنار در سطح پوست توسط پلاسما جت سوزانده می شود. این سوزانده شدن توسط پلاسماپن هیچ اثر اسکاری رو بر جا نمی گذارد. این عمل باعث تبخیر بخش هایی از لایه های عمقی پوست می شود. در نتیجه این کار پوست جمع می شود. این مکانیزم پلاسما باعث شده است که از این روش برای لیفت نواحی مختلف استفاده شود.

یک از بهترین کاربردهای پلاسماجت ، لیفت پلک است. افرادی که از مشکل افتادگی پلک خفیف تا متوسط رنج می برند می توانند از خدمات بلفاروپلاستی بدون جراحی (پلاسما جت) در کلینیک ما بهره مند شوند. در کلینیک ما بلفاروپلاستى با پلاسماجت انجام می گیرد. این روش درمانی بدون نیاز به جراحی و بیهوشی بوده و عارضه خاصی را ندارد. همچنین بعد از لیفت پلک با پلاسماجت هیچ گونه زخم و اسکار ایجاد نمیگردد.

کلیه خدمات ما در بخش پلاسماتراپی (پلاسماپن) توسط پزشک حاذق و مجرب انجام میگیرد. همچنین دستگاه موجود در لینیک به روزترین و جدیدترین دستگاه روز اروپا و آمریکا می باشد که به تازگی وارد ایران شده است.

شما همچنین می توانید برای کاهش عمق خطوط عمیق صورت تان نیز از روش پلاسماجت استفاده نمایید. پلاسماجت پلک بهترین روش برای جایگزین روش های جراحی پلک می باشد. هزینه های درمان در روش لیفت پلک با پلاسماجت به مراتب پایین تر از روش های جراحی است و نیز شما مجبور به مراقبت های بعد از جراحی نمی باشید و می توانید به کار روزمره خود بپردازید. برای مشاوره پلاسما جت با ما تماس بگیرید.

 

پلاسماجت



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: پلاسماجت ,
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
بازدید : 101
نویسنده : سئو سایت نوین

لاغری موضعی با دستگاه RF

چاقی موضعی امروزه یکی از مشکلات بسیاری از افراد است. کم تحرکی و دیگر مسائل باعث شده است که افراد در برخی از نواحی بدن خود چربی انباشت شده داشته باشند. شایعترین قسمت ها پهلوها ، شکم ، زیر بازوها ، پشت کمر و حتی اطرف صورت و گردن است. این روزها روش های بسیاری برای آب کردن این قسمت از چربی های بدن تبلیغ می شود. لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از بهترین روش های مطرح در دنیاست. در این روش با استفاده از امواج رادیویی چربی های ناحیه شکسته می شود. این روش یک دوره درمانی است که بایستی رعایت شود.

در روش لاغری موضعی با دستگاه آر اف ، چربی ها شکسته شده و مستعد دفع و استفاده در سوخت و ساز می شوند. در کنار این روش حرکات ورزشی مخصوص برای دفع سریعتر نیز تجویز می شود. در لاغری موضعی شکم و پهلوها با دستگاه RF کاهش سایز یک الی ۳ اتفاق می افتد. استفاده از RF در پزشکی بسیار رایج شده است. لاغری موضعی با RF یکی از این استفاده های بی شمار است. لاغری موضعی با دستگاه برای تمامی نواحی چاق بدن قابل استفاده است. برای لاغری موضعی صورت نیز می توان از آر اف استفاده کرد. با روش آر اف لاغری موضعی برای نواحی شکم ، پهلوها ، پشت ، اطراف فیله ها ، بازوها ، ران و باسن می توانید به راحتی و سرعت کاهش سایز داشته باشید.

کلینیک لیزر و زیبایی دکتر هنرور ، با استفاده از بهترین دستگاه آر اف ، آماده پذیرش شما عزیزان می باشد. به خاطر داشته باشید که مشاوره حضوری در کلینیک ما رایگان است. شما برای مشاوره می توانید با ما هماهنگ شوید.

 

لاغری موضعی با دستگاه



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: لاغری موضعی با دستگاه RF ,
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
بازدید : 110
نویسنده : سئو سایت نوین

آر اف فرکشنال سوزنی چیست ؟

آر اف فرکشنال (microneedle fractional RF) یک روش جوانسازی به روز در دنیاست. این روش همانگونه که از نامش پیداست از امواج رادیویی استفاده می کند. آراف فرکشنال با حروف اختصاری MRF نیز شناخته می شود. روش عمل در آر اف فرکشنال به این صورت است که سوزن های بسیار ریزی در پوست وارد می شود. در بین سوزن های وارد شده به پوست امواج رادیویی تبادل می شود. تبادل اموج در باعث ایجاد گرما در قسمت درم پوست می شود. در نتیجه این عمل کلاژن سازی اتفاق می افتد.

در این روش دو لایه اپیدرم و لایه میانی پوست درگیر است. بنابراین عوارض احتمالی این روش به حداقل ممکن می رسد. روش آر اف فرکشنال یک روش غیر تهاجمی است. این روش باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می شود. و در نتیجه پوست شاداب تر و جوانتر می شود.

آر اف فرکشنال سوزنی بعنوان اولین تولید کننده سیستمهای MFR در دنیا می باشد. این دستگاه در حال حاضر معروف ترین دستگاه دنیاست.

روش آر اف فرکشنال سوزنی برای جوانسازی پوست استفاده می شود. بسیاری دیگر از عارضه های پوستی با این روش قابل رفع است. لیفت صورت ، درمان چین و چروک ، لیفت پوست گردن ، رفع غبغب ، رفع ناهمواری های پوستی ، بهبود رنگ پوست ، رفع جای جوش و … از مواردی است که با آراف فرکشنال قابل رفع است.

کلینیک دکتر هنرور خدمات جوانسازی پوست با استفاده از روش های گوناگون را ارائه می کند. برای مشاوره پزشکی رایگان و تعیین وقت می توانید با ما تماس بگیرید. انتخاب بهترین روش برای مشا در جلسه مشاوره امکان پذیر است.

 

آر اف فرکشنال



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: آر اف فرکشنال ,
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
بازدید : 103
نویسنده : سئو سایت نوین

میکرونیدلینگ موثرترین روش جوانسازی پوست و ترمیم پوست

میکرونیدلینگ یک روش به روز و بدون عارضه برای رفع مشکلات پوستی می باشد. بسیاری از مشکلات پوستی را می توان با میکرونیدلینگ درمان کرد.  ما در کلینیک زیبایی خود از روش میکرونیدلینگ برای رفع چین و چروک ، برطرف کردن اسکار (جای زخم و جراحت) ، درمان سوختگی ، درمان ترک های پوستی (استرچ مارک) ، درمان ریزش مو و رفع تیرگی و لکه های پوست استفاده می کنیم.

میکرونیدلینگ یک روش برای تحریک و افزایش کلاژن سازی در پوست است. میکرونیدلینگ دارای سوزن های بسیار ریزی می باشد که فرایند کار با آنها انجام می شود. در میکرونیدلینگ سوزن ها طی یک پروسه چند دقیقه ای وارد پوست می شود. این کار یک تحریک مکانیکال پوست است که باعث افزایش انتشار فاکتورهای رشد در پوست می شود. در این روش وارد کردن سوزن ها عمقی نیست و به اندازه ای است که پوست دچار خونریزی های ظریفی می شود. در میکرو نیدلینگ لایه اپیدرم پوست علیرغم سوراخ شدن به هیچ عنوان تخریب نمی شود. شما با خیال آسوده و بدون نگرانی می توانید از این روش استفاده کنید.

 

میکرونیدلینگ



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: میکرونیدلینگ ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 126
نویسنده : سئو سایت نوین

امروزه یکی از دغدغه های افراد حفظ زیبایی و سلامت پوست و مو می باشد. در گذشته این مساله بیشتر در بین خانم ها مطرح بود. ولی امروزه هم آقایان و هم خانم ها درگیر این مشاله است. پیدا کردن یک کلینیک زیبایی خوب همواره سخت می باشد. یک کلینیک خوب به کیفیت خدمات و قیمت مناسب شناخته می شود. هرچند بسیاری از کلینیک ها در تبلیغات خود را بهترین کلینیک زیبایی در تهران و ... معرفی می کنند، ولی در واقع این مساله چندان درست نیست.

ما بر اساس همین تقاضا سعی کرده ایم که یک وب سایت را راه  اندازی کنیم که در آن کلینیک های مختلف را معرفی کنیم. بر اساس امتیاز شما بهترین کلینیک انتخاب شده و معرفی گردد. ما همچنین سعی کرده ایم که تمامی نیازهای زیبایی پوست و مو را در آن بگنجانیم.

شما می توانید از طریق وب سایت کلینیک یاب با کلینیک های زیبایی مختلفی آشنا شوید. کلینیک های زیبایی با خدمات لیزر موهای زائد ، میکرونیدلینگ , هایفو , پلاسماجت , میکرونیدلینگ , آر اف فرکشنال , مزوتراپی ،  میکرودرم ، بوتاکس ، تزریق ژل ، فیلر ، درمان آکنه ، جوانسازی پوست ، پاکسازی پوست ، رفع چین و چروک و ...

 

کلینیک یاب شامل بخش اخبار و مقالات می باشد. در این بخش شما می توانید مقالات به روز سلامتی و زیبایی را مطالعه نموده و برخی راهکارهای خانگی زیبایی و سلامتی را یاد بگیرید.

بخش تخفیفات کلینیک زیبایی ، بخش مهم دیگر ماست. در این بخش نیز می توانید از آخرین تخفیفات کلینیک های زیبایی اطلاع پیدا کنید.

بخش گفتگو یک بخش برای تبادل نظرات بین افراد است. در این بخش می توانید عضو شوید و درباره تجربیات خود به گفتگو بنشینید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: بوتاکس , تزریق ژل , جوانسازی پوست , درمان آکنه , رفع چین و چروک , لیزر موهای زائد , مزوتراپی , میکرونیدلینگ , پاکسازی پوست , کلینیک یاب ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 97
نویسنده : سئو سایت نوین

نکاتی در خصوص لیزر مو در کلینیک دکتر هنرور

کلینیک زیبایی دکتر هنرور جزو یکی از بهترین کلینیک های زیبایی در تهران می باشد. لیزر مو جزو خدمات اصلی این مرکز می باشد. دوستان عزیزى که قصد انجام لیزر موهای زائد در کلینیک ما را دارند لطفا به نکات زیر توجه داشته باشند:

لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر هنرور در اکثر مواقع با استفاده از دستگاه لیزر  ” دستگاه لیزر دایود الکس سوپرانو ” انجام می شود. هر چند که کلینیک مجهز به دستگاه های دیگری از جمله دستگاه لیزر سوپر ایلایت SHR نیز می باشد. مشخصات دستگاه ، اثرگذاری و نتیجه لیزر مو توسط دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو به شرح زیر است.

دایود لیزر الکس سوپرانو

١- دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو با لیزر بار قوى آلمانى ساخت شرکت معروف GenOptik می باشد. این دستگاه دارای کولینگ قوى با استفاده از سیستم tec+sopphire است.

٢- دایود لیزر الکس سوپرانو به عنوان تکنولوژی برتر روز دنیاست. این دستگاه برای اولین در ایران توسط کلینیک دکتر هنرور استفاده شده است.

٣- هنگام استفاده از این دستگاه لیزر، بیمار هیچ دردی احساس نخواهد کرد. همچنین به هیچ وجه امکان سوختگی در این دستگاه وجود ندارد.

٤- لیزر موهای زائد کل بدن با استفاده از دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو تنها ۴۰ دقیقه زمان بر است. در حالی که این زمان برای دستگاه الکساندرایت ۲ ساعت است.

٥- اثر بخشی دستگاه لیزر دایود الکس ۸۸% می باشد. همچنین اثر بخشی این دستگاه های برای پوست های تیره ۵ درصد بیشتر از سایر دستگاه های موجود در بازار ایران است.

 

لیزر موهای زائد
 
 
مشاوره حضوری در کلینیک زیبایی دکتر هنرور رایگان است. در صورت نیاز به مشاوره در خصوص لیزر مو و دیگر خدمات می توانید با ما هماهنگ شوید.

دستگاه لیزر سوپر ایلایت SHR

١- دستگاه لیزر دیگری که در کلینیک استفاده می کنیم، سوپر ایلایت SHR می باشد. با دستگاه لیزر SHR معمولا در عرض ۶-۸ جلسه به طور معمول ۸۰% موها از بین میروند. و باقیمانده موها نیز به شکلی نازک و پراکنده تبدیل می شوند. که پس از آن برای حذف دائمی موها بایستی در سال اول هر سه تا شش ماه یک جلسه و بعد از آن سالیانه یک تا دو جلسه لیزر را تکرار نمایید. البته بسته به بدنهاى مختلف ممکن هست تعداد جلسات لیزر کمتر یا بیشتر شود. به عنوان مثال در اختلالات هورمونى معمولا تعداد جلسات بیشتر است و گاهى به موازات لیزر موها ، دارو مصرف شود و …

٢- دستگاه مورد استفاده در کلینیک کاملا بدون درد می باشد و استفاده از کرم هاى بى حسى لازم نیست. تنها در لیزر ناحیه بیکینی کمى درد در ناحیه بیکینى حس می شود که با استفاده از یخ میزان درد تقریبا به صفر می رسد.

با خیالی راحت به ما مراجعه نمایید و نگران دردهای رایج نباشید ، با دستگاه سوپراسلایت هیچ دردی را تجربه نخواهید کرد.
لیست قیمت لیزر مو را در بالا ببینید.

٣- سرعت شات دستگاه لیزر مورد استفاده در کلینیک ما بالا می باشد در نتیجه کار بسیار سریع و راحت انجام میشه به طوریکه لیزر کل بدن در کمتر از ٤٠دقیقه قابل انجام است .

٤- سعى ما در مرکز زیبایی و لیزر مو دکتر هنرور بر این می باشد که بهترین خدمات با حداقل قیمت را به شما عزیزان گرامی ارائه دهیم. قیمت های پایین ما در راستای جذب مشتریان وفادار و ثابت می باشد. شما می توانید آن را تجربه کنید.

٥- یک نکته مهم : هرچند تفاوتهایی بین دستگاههاى مختلف لیزر وجود داشته و این دستگاه ها نسبت به هم مزایا و معایبى دارند ولی در نهایت نتیجه کار در همه آنها تقریبا یکسان می باشد.

ما اکیدا توصیه می کنیم که اگر در استفاده از یک دستگاه خاص اصرار دارید و یا قبلا از یک دستگاه جواب خوب گرفتید دستگاه مورد نظرتان را براى درمان انتخاب کنید چون انرژى که خودتون براى انجام کار میذارید خیلى به روند درمان کمک میکنه.

در صورتیکه نیاز به مشاوره در مورد لیزر یا سایر روشهاى درمانى دارید با کمال میل در ساعات ادارى مشتاقانه جوابگوى شما عزیزان هستیم .

۰۲۱۶۶۵۶۱۶۸۷     –      ۰۹۳۵۹۰۹۰۹۸۱

 

برخی لینک های مهم ما:

لیزر مو , میکرونیدلینگ , هزینه لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زائد صورت , لیزر موی زائد , آر اف فرکشنال , لیفت پلک با پلاسماجت , پلاسماجت , پلاسماتراپی , بلفاروپلاستی بدون جراحی , لاغری موضعی با دستگاه , هزینه پلاسماجت , قیمت پلاسماجت

نکاتی که باید در مورد لیزر موهای زائد بدانید

در خصوص لیزر موهای زائد و دستگاه لیزر مو نکات مهمی است. نکاتی که بایستی قبل از انتخاب کلینیک بدان توجه کنید. در ادامه ما در این خصوص مطالبی را برای شما آورده ایم.

هرچه دستگاه برند معتبرتر و جدیدترى داشته باشد قطعا هزینه هر شات دستگاه و تعویض فلش لامپ دستگاه بیشتر خواهد شد. در نتیجه هزینه انجام لیزر هم افزایش مى یابد. بعضى دستگاهها مثل آى پى ال ،ایلایت و آى پى ال-اس اچ آر دستگاههاى ارزانترى هستند. در نتیجه هزینه انجام کار با آنها کمتر مى باشد. اما بدلیل اینکه سیستم نورى دارند برگشت موها با این دستگاهها سریعتر و بیشتر اتفاق مى افتد. و در نتیجه تعداد جلسات افزایش مى یابد طوریکه در صورت فقدان مشکل هورمونى حداقل هشت جلسه درمانى لازم است که جلسات شارژ در سال اول هر سه ماه یکبار و سپس هر شش ماه یکبار مى باشد.در نتیجه تعداد کل جلسات و هزینه نهایى بالاتر از زمانى است که از سیستم هاى لیزرى استفاده مى شود.

سیستم هاى لیزرى مثل الکساندرایت ،دایود و دایود الکس دستگاههاى گرانترى هستند. در نتیجه هزینه انجام کار با این دستگاهها بیشتر مى باشد. اما خبر خوب اینکه در صورت فقدان اختلال هورمونى تعداد جلسات به حداکثر شش جلسه کاهش مى یابد. جلسات شارژ به صورت هر شش ماه تا سالى یکبار مى باشد (ناحیه بیکینى استثنا مى باشد و به هشت تا دوازده جلسه نیاز دارد.)

در نتیجه با توجه به اینکه تعداد جلسات کاهش مى یابد در نتیجه هزینه نهایى کمتر خواهد شد.

دستگاه دایود لیزر الکس سوپرانو بهترین دستگاه موجود ایران. لیست قیمت لیزر با این دستگاه را در بالا ببینید

نکته قابل توجه این است که فلش لامپ هر دستگاه بعد از تعداد شات مشخص قدرت لازم براى جوابدهى مناسب را نخواهد داشت. در نتیجه انجام لیزر بدون نتیجه خواهد بود. و حتما باید تعویض گردد. متاسفانه بسیارى از مراکز اقدام به انجام لیزر با دستگاهى مى کنند که عمر مفید لامپ تمام شده است و معمولا براى جذب مراجعه کننده لیست قیمت لیزر بسیار پایینی ارائه می کنند. اینکار صرفا جهت تامین هزینه تعویض لامپ با نام دستگاههاى مطرح اقدام به انجام لیزر مى کنند.

در چنین مواردی با وجود خروج نور از دستگاه جوابدهى و تاثیر ندارد. حتى بدتر اینکه اگر در ابتداى تمام شدن طول عمر لامپ مراجعه نمایید هنوز دستگاه قادر به انتقال انرژى کمى مى باشد. اما این انرژى براى از بین بردن موها کافى نیست و موها را به فاز خواب مى برد. در این حالت مراجعه کننده فکر مى کند از لیزر جواب گرفته است. ولى بعد از چند ماه شاهد رشد مجدد و کامل موها خواهد بود که در نتیجه تعداد جلسات افزایش مى یابد. حتى در مواردى مقاومت به درمان ایجاد مى شود.پس مراقب باشید کیفیت را فداى کمیت نکنید.

لطفا براى کسب اطلاعات بیشتر یا مراجعه جهت مشاوره حضورى رایگان با ٦٦٥٦١٦٨٧-٦٦٥٦١٨٦-٠٩٣٥٩٠٩٠٩٨١ تماس حاصل نمایید.

دستگاه لیزر مو مورد استفاده در مطب دکتر هنرور دایود لیزر الکس سوپرانو جدیدترین تکنولوژى و بهترین دستگاه لیزر مو برای رفع موهاى زائد مى باشد که بدون درد و سوختگى در کمترین تعداد جلسه موها را از بین مى برد. قیمتها به گونه اى تنظیم شده است که تعداد شات لازم در هر ناحیه زده شود و همه نقاط به طور کامل شات زده شود.چون یکى از عوامل طولانى شدن تعداد جلسات شات ناکافى است.پس باز هم تاکید مى کنیم که کیفیت را فداى کمیت نکنید زیرا باعث طولانى شدن پروسه درمان میشود. همچنین براى رفاه حال مراجعین پکیج هاى به صرفه و اقتصادى در نظر گرفته شده است تا انجام لیزر نواحى بزرگتر و بیشتر با هزینه کمتر قابل انجام باشد.

همچنین با پیوستن به کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام ما مى توانید از تخفیفات هفتگى مطلع شوید.

چند توصیه پزشکی در مورد لیزر برای شما عزیزان

در سالهاى اخیر حرفه پزشکى در زمینه زیبایى پوست متاسفانه به نوعى تجارت تبدیل شده است. افراد غیر پزشک و غیر متعهد به اخلاق پزشکى در این حیطه وارد شده اند. شاهد رفتارهاى غیراخلاقى و خلاف اصول پزشکى هستیم .لذا خواندن مطالب زیر را قبل از انجام لیزر توصیه مى نمایم . 

از بین بردن موهای زائد با لیزر درحال حاضر بهترین روش کاهش دائمی و نه مادام العمر موهای زائد می باشد که در عین موثر بودن عوارض درمانی نادر است.  علت آنکه از لیزر مو زائد به این سرعت جایگزین روش های دیگر کاهش موهای زائد شده است. این است که به نسبت وقت و هزینه ای که صرف می شود ، هیچ روش دیگری از نظر تاثیر و ماندگاری و سرعت ، قابلیت رقابت با حذف موهای زائد با لیزر را ندارد .

بیشتر بخوانید : نکاتى مهم در مورد لیزر موهاى ناخواسته

بیشتر بخوانید : لیزر جوان سازی پوست

بیشتر بخوانید : چگونه دستگاه لیزر مو مناسب را تشخیص دهیم ؟

بطور خلاصه در مورد از بین بردن موهای زائد با لیزر می توان چنین گفت ، هرچه موها ضخیمتر و تیره تر بوده و پوست اطراف روشن تر باشد نتیجه نهایی درمان رضایت بخش تر است و بالعکس، یعنی از بین بردن موهای نازک بخصوص روی پوستهای سبزه و تیره کاری بس دشوار به شمار می رود. بسیاری از متقاضیان از بین بردن موهای زائد باورهای غیر علمی در خصوص این تکنیک دارند یا بیش از حد انتظار دارند و یا بیش از حد نگران هستند.

تعداد جلسات لازم

تمامی پزشکان تعداد جلسات حداقل ۴ تا ۶ جلسه را پیشنهاد می کنند. لیزر موها باعث از بین رفتن ۱۰۰ درصدی نمی شود. در بهترین حالت نتیجه گیری ۸۰% می باشد. در گروهی از افراد (٥٪) ممکن است تنها پاسخ درمانی به شکل نازک تر شدن تارموها باشد و هرگز شاهد ریزش مو نباشیم.

هر تار مو در سه مرحله رشد می کند. اما فقط در فاز رشد فعال، تراکم ملانین در پیاز مو به اندازه ای است. که انرژی نورانی را در حد تخریب جذب می کند. از آنجائیکه در هر مقطع زمانی تنها یک سوم موها در این فاز قرار دارند، لذا حداقل ۴ تا ۶ جلسه برای از بین بردن موهای زائد با لیزر مورد نیاز است. افرادی که دارای پوست تیره یا موهای روشن هستند نیازمند جلسات بیشتری برای درمان هستند.

تعداد جلسات درمان بخصوص در متقاضیان با موهای باریک ، موی روشن، پوست تیره ، وجود اختلالات هورمونی زمینه ای ، نامنظمی سیکلهای ماهیانه ، و نیز در خصوص آقایانی که تمایل به پیرایش موهای صورت و یا پشت گردن دارند بیشتر خواهد بود و گاهی تا ۱۲ جلسه نیز خواهد بود. به یاد داشته باشید که لیزر مو باعث ریشه کنی مو نمی شود.

بعلاوه نتیجه نهایی درمان کاهش نسبی قابل توجه در تعداد و ضخامت موها می باشد و تقریبا در هیچ شرایطی پوست بطور کامل عاری از مو نخواهد گردید. تعداد جلسات لیزر مو در آقایان دو برابر خانم هاست.

آیا صد در صد موها با لیزر از بین میرود؟

توجه داشته باشید که نتیجه گیری در لیزر مو ۱۰۰ در صدی نیست. دلیل عمده این امر نیز مواردی زیادی است. همچون اختلالات هورمونی درمان نشده یا ناقص درمان شده، زمینه های ژنتیکی. موارد دیگری مانند کیستهای تخمدان ، درمان جهت ناباروری ، وجود استرسهای شدید روحی و کاهش وزن زیاد از طریق تاثیر بر محور هیپوتالاموس – هیپوفیز. عدم استفاده مناسب از ضد آفتابها و برنزه شدن پوست می توانند سبب شکست درمان یا رشد مجدد موها شوند.

میزان تاثیر حداکثری لیزر مو تا ۸۰ درصد می باشد. اما هیچگونه تضمینی در خصوص عدم رشد مجدد موها و یا برطرف شدن کامل موی محل لیزر وجود ندارد. بنابر این از بین بردن موهای زائد با لیزر تضمینی اصلا از نظر علمی درست نیست.

این امر نه به مشکلات تکنیکی یا روش انجام لیزر بلکه ریشه گرفته از ماهیت ارگانیسم انسانی است. در ۵ درصد مواقع ممکن است هیچگونه پاسخ درمانی را حتی بعد از ۱۰ جلسه لیزر موهای زائد شاهد نباشیم.

فریب تبلیغات کلینیک های مختلف را نخورید. تبلیغات حذف کامل موها دروغی بیش نیست. البته لازم به ذکر است که در درصد بسیار کمى از افراد نزدیک به صد در صد موها از بین مى رود.


:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , لیزر مو , ,
:: برچسب‌ها: فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , لیزر مو دکتر هنرور , لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 98
نویسنده : سئو سایت نوین

میکرودرم ابریژن روشی برای لایه برداری , پاکسازی و جوانسازی

میکرودرم ابریژن یک روش لایه برداری پوست می باشد. در این روش پوست به وسیله یک ماده معدنی به نام پودر اکسید آلومینیوم ساییده می شود. این ساده ترین تعریفی است که می شود از میکرودرم بیان کرد. مکانیزم کار در میکرودرم به این صورت است که اکسید آلومینیوم به پوست ساییده شده و سلول های مرده از خارجی ترین سطح پوست جدا می گردند و به صورت همزمان دستگاه با عمل ساکشن پودر و سلول های جدا شده را می مکد.

تعداد جلسات لازم برای نتیجه گیری مناسب بین 4 تا 6 جلسه می باشد. دستگاه میکرودرم ابریژن یک دستگاه به روز برای زیبایی است. در نتیجه انجام میکرودرم ، پوست شما شفاف , شاداب و جوان خواهد شد.

میکرودرم یکی از روش های روز دنیا برای لایه برداری پوست , پاکسازی پوست و جوانسازی می باشد. میکرودرم برای موارد بسیاری چون رفع لک های پیری و حاملگی ، رفع جای زخم و اسکار ، رفع جای جوش و … استفاده می شود که در این صفحه به صورت کامل توضیح داده خواهد شد. میکرودرم یکی از خدمات ما می باشد که بوسیله دستگاه های تخصصی در کلینیک زیبایی رها انجام میشود .

 
 

میکرودرم ابریژن چیست و چگونه عمل می کند ؟

میکرودرم ابریژن روشی برای لایه برداری پوست بوسیله دستگاه است. دستگاه میکرودرم لایه ای بسیار سطحی از پوست ( معمولا فقط تا استراتوم کورنئوم ) را بر می دارد . این لایه برداری می تواند بنا به مشکلات پوست در سطوح مختلفی انجام شود. دستگاه میکرودرم ابریژن پودری کریستالی از جنس آلومینیوم را بر روی پوست می پاشد. همزمان با سایش سطح پوست ، لایه مرده و شاخی پوست را مکیده و حذف می کند.

میکرودرم، پوست را کاملا پاکسازی نموده و موجب افزایش جریان خون و فعال شدن سلول های فیبروبلاست میشود. در نتیجه آن ترمیم و جوانی پوست اتفاق می افتد. میکرودرم ابریژن، کلاژن سازی را تحریک میکند و به این ترتیب باعث تولید سلولهای جدید در پوست می شود. میکرودرم باعث استحکام و قوام پوست می شود.

میکرودرم ابریژن در کاهش خطوط و چروک ها ، لکه های قهوه ای، و دیگر لکه های سطحی پوست موثر است و افتادگی پوست ، جای جوش و زخم، تخریب های ناشی از نور خورشید و را بهبود میبخشد.

همچنین می تواند باعث کاهش منافذ پوست شده و دانه های سرسیاه و سر سفید را از بین برد.

لینک های مهم :

لیزر رها , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد صورت , عوارض لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , میکرودرم ابریژن , تزریق ژل | میکرودرم , قیمت تزریق ژل

فرق میکرودرم با میکرودرم ابریژن

یکی از سئوالاتی که مراجعه کنندگان از ما می پرسند این است. فرق میکرودرم با میکرودرم ابریژن چیست؟ اصطلاحاتی که شاید به گوش شما خورده باشد عبارت است از درم ابریژن , میکرودرم و میکرودرم ابریژن. ما در زیر درم ابریژن را برای شما مختصرا توضیح می دهیم تا تفاوت آن را میکرودرم ابریژن متوجه شوید.

درم ابریژن

یک روش جراحی تهاجمی می باشد. درم ابریژن توسط متخصص پوست انجام  می شود. برای انجام درم ابریژن از بی حسی موضعی استفاده می شود. هرچند در برخی مواقع پزشک می تواند برای شما داروی خواب آور و یا بیهوشی نیز استفاده کند. در درم ابریژن پوست بوسیله یک دستگاه چرخشی ساییده می شود. روش درم ابریژن برای اسکارهای عمیق پوست همچون جی آکنه مناسب تر است. درم ابریژن تنها برای پوست های روشن قابل انجام است.

برای پوست های تیره انجام درم ابریژن باعث تغییر رنگ پوست می شود. درم ابریژن برای درمان جای عمیق جوش ، جای آبله و یا زخم ها و اسکارهای ایجاد شده بواسطه تصادف و بیماری مناسب است. انجام درم ابریژن باعث می شود که پوست تا چند روز دچار سوزش شده و شما مجبور به مصرف دارو باشید. درم ابریژن برخی عوارض را به همراه دارد. شایع ترین عوارض درم ابریژن عبارت است:

عود جوش  تغییر رنگ پوست  باز شدن منافذ پوست که موقتی است  کک و مک  قرمزی و خارش و تحریک  ورم و یا التهاب پوست

مشاوره قبل از میکرودرم

میکرودرم همانند هر اقدام پزشکی نیاز به مشورت با پزشک دارد. شما بایستی قبل از انجام با پزشکتان مشورت کنید. وظیفه پزشک بررسی پوست شماست. همچنین ایشان وظیفه دارد تا خطرات احتمالی آن را به شما توضیح دهد. در جلسه مشاوره بسته بر ارزیابی پوست شما مزایا و نتیجه میکرودرم برای شما توضیح داده می شود. شما با توضیح مشکلات موجود و نتیجه ای که انتظار دارید می توانید پزشک را راهنمایی کنید. جلیه مشاوره کمک می کند تا بدانیم که آیا روش های دیگر برای شما مفیدتر است و یا اینکه میکرودرم بهترین روش برای شماست.

مراقبت‌ بعد از میکرودرم

برای نتیجه گیری و جلوگیری از مشکل شما بایستی مراقبت های بعد از میکرودرم را انجام دهید. شستشوی پوست جدید بلافاصله پس از درمان ، استفاده از کرم های ضد التهاب و یا کمپرس سرد ، استفاده ز پاک کننده های ملایم ، محافظت از پوست در برابر ضربه ، جلوگیری از التهاب پوست ، استفاده از کرم های مرطوب کننده ، قرار نگرفتن در معرض آفتاب ، عدم استفاده از جاهای گرم همانند سونا ،مصرف زیاد آب ، میوه و سبزیجات. در کل شما بایستی به توصیه پزشکتان عمل کنید.

مشاوره قبل از میکرودرم , مراقبت بعد از میکرودرم

موارد استفاده و مزایای میکرودرم ابریژن

  • شادابی پوست , درخشندگی پوست و نرم شدن آن
  • رفع چین و چروک پوست ، فرورفتگی های پوست , رفع جای زخم و اسکار و جای جوش
  • پایین بودن هزینه نسبت به سایر روش های جراحی و یا تهاجمی
  • بدون نیاز به بیهوشی و انجام بی حسی در صورت تمایل بیمار

عوارض میکرودرم

  • احتمال تغییر اندک پوست در محل درمان. امکان رخداد این مورد برای پوست های تیره وجود دارد.
  • احتمال بروز زخم و یا عفونت در صورت استریل نکردن دستگاه. (این مشکل در کلینیک های غیر مجاز می تواند ایجاد شود)
  • احتمال استنشاق کریستال دی اکسید آلومینیوم در حین عمل. (لزوما از ماسک استفاده نمایید)
  • افزایش حساسیت به آفتاب که موقتی است و سریعا رفع می شود.
  • میکرودرم ابریژن به خودی خود هیچ عارضه موثر ندارد و تمامی خطرات آن می تواند به خاطر غیراستاندارد بودن کلینیک است.

هزینه میکرودرم ابریژن

قیمت میکرودرم ابریژن به صورت جلسه ای محاسبه می شود. البته هزینه میکرودرم ابریژن هر بیمار بعد از معاینه توسط پزشک مشخص می شود. بدین صورت که تعداد جلسات مورد بر حسب نیاز توسط پزشک تعیین می شود. برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید.

عوارض میکرودرم ابریژن , مزایای میکرودرم ابریژن

مدت زمان هر جلسه میکرودرم ابریژن

مدت زمان هر جلسه میکرودرم ابریژن مابین 10 الی 20 دقیقه می باشد. بر حسب نوع درمان این زمان متغیر است.

فاصله و تعداد جلسات میکرودرم ابریژن

تعداد جلسات میکرودرم بر اساس تشخیص پزشک برای هر بیمار متغیر است. با اینحال برای جوانسازی پوست تعداد 4 الی 6 جلسه نیاز است. برای رفع لک پوست و روشن شدن نیز 10 الی 12 جلسه نیاز می باشد. بعد از هر 3 الی 4 ماه با نظر پزشک می توان یک جلسه نگهداره انجام داد. فاصله جلسات میکرودرم از 1 تا 4 هفته با نظر پزشک معالج می باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: عوارض میکرودرم , قیمت میکرودرم , میکرودرم , میکرودرم ابریژن , هزینه میکرودرم ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 144
نویسنده : سئو سایت نوین

تزریق ژل بر روی قسمت های مختلف بدن انجام می شود. در زیر برخی از پر استفاده ترین تزریق ژل را بیان می کنیم.

تزریق ژل لب

در تزریق ژل لب از یک پرکننده طبیعی و یا مصنوعی برای حجیم کردن لب برای مدت چند ماه استفاده می شود. تزریق ژل لب در یک جلسه درمانی انجام می شود. پروتز لب و سایر روش های جراحی راه کارهای طولانی تری در اختیار افراد قرار می دهند. اما علاوه بر وجود عوارض تزریق ژل در این جراحی ها، نتایج آن ها به راحتی قابل بازگشت نبوده و دوره ریکاروی طولانی تری دارند. هر سال هزاران نفر از تزریق ژل برای بزرگ کردن لب های خود استفاده می کنند و از نتایج آن راضی و خشنود می باشند.

تزریق ژل لب برای این موارد استفاده می شود:

  • لب های نازک
  • لب های پهن
  • عدم تقارن لب ها
  • خطوط ایجاد شده ناشی از کشیدن سیگار
  • ترک خوردگی در اطراف لب ها
تزریق ژل لب , هزینه تزریق ژل لب , قیمت تزریق ژل لب

مراحل تزریق ژل لب

تزریق ژل در لب ، در مطب پزشک و یا کلینیک در زمانی کوتاه بدون نیاز به بستری شدن انجام می شود. در جلسه تزریق ژل لب موارد زیر انجام می شود:

 

  1. متخصص پوست وضعیت لب ها و پوست شما را با دقت بررسی کرده و ناحیه اطراف لب ها را برای تزریق معاینه می کند.
  2. نقاط استراتژیک به عنوان راهنما برای تزریق مشخص می شوند.
  3. نقاط تزریق با استفاده از مواد آنتی باکتری، ضد عفونی می شوند. و سپس بی حسی موضعی استفاده می شود. گاهی اوقات خود ژل حاوی ماده بی حسی است اما در غیر اینصورت، و در صورت لزوم، بی حس کننده به طور جداگانه تزریق می شود.
  4. عمل تزریق ژل در تنها چند دقیقه انجام می شود. کل طول جلسه درمانی کوتاه می باشد.
  5. هر گونه علائم باقیمانده در نواحی مربوطه پاک شده و معمولا از یخ برای کاهش ناراحتی موقت استفاده می شود.

 

این مراحل، تقریبا در تمامی درمان های همراه با تزریق ژل یکسان می باشد. نتایج اولیه تزریق ژل لب، ممکن است بیش از حد انتظار باشد که این شرایط پس از گذشت چند ساعت یا چند روز برطرف خواهد شد.

تزریق ژل گونه , تزریق ژل چانه , تزریق ژل صورت

تزریق ژل گونه | تزریق ژل چانه

گونه بخش بسیار مهم میانه صورت است که در جوانسازی صورت توجه ویژه ای به آن می شود. کم حجم بودن گونه موجب می شود صورت صاف به نظر بیاید و انحناهای طبیعی گونه های پر که به صورت شادابی می بخشد، وجود نداشته باشند. علاوه بر این، گونه از پلک پایین حمایت می کند و برجسته کردن آن موجب از بین رفتن پف زیر چشم می شود. بهترین روش برای حل این مشکل، گونه گذاری بدون عمل جراحی می باشد. تزریق ژل گونه خطوط اطراف گونه را مشخص می کند.

ماندگاری تزریق ژل گونه و یا چانه، به طور متوسط 6 ماه تا یکسال می باشد.

مراحل انجام تزریق ژل گونه و تزریق ژل چانه ، مانند لب می باشد. بیمار بلافاصله بعد از تزریق ژل، با مقداری کبودی و پف موقت و یا التهاب و حساسیت در اطراف ناحیه تزریق رو برو خواهد شد. این مساله جای نگرانی ندارد. پزشک برای برطرف شدن تورم ایجاد شده کمپرس سرد می دهد. مدت زمان رفع این عوارض تا حد زیادی بستگی به نوع مواد تزریق شده دارد. اما معمولا قرمزی، کبودی و ورم ظرف یک هفته تا ده روز برطرف می شوند. فرد بعد از تزریق، می تواند فعالیت های روزانه خود را ادامه دهد. توصیه می شود تا 12 ساعت پس از تزریق آرایش نکنید. همچنین نباید در معرض نور خورشید قرار گرفته و به حمام بخار یا سونا برود. بیمار اجازه انجام هیچ درمان دیگری را در ناحیه مربوطه، تا 7 روز پس از تزریق نخواهد داشت.

تزریق ژل بینی | تزریق ژل برای گودی بینی

تزریق ژل بینی ( رینوپلاستی غیر جراحی ) یک درمان بسیار ساده است که برای صاف کردن یا بالا بردن نوک بینی، اصلاح انحراف، رفع قوز و یا گرد کردن نوک بینی انجام می شود. این عمل بدون جراحی بوده و نیازی به بیهوشی ندارد. عمل تزریق بینی یک روش درمانی بی خطر و غیر تهاجمی ست که می تواند جایگزینی برای جراحی رینوپلاستی باشد. در این روش عوارضی مانند خشکی بینی و یا خطرات ناشی از بیهوشی و جراحی در آن وجود ندارد. این عمل توسط جراح بینی انجام می شود و پزشک در بررسی های قبل از عمل، وضعیت بینی را مشخص کرده و بر اساس چهره بیمار و معیارهای زیبایی بینی، فرایند تزریق ژل را طراحی می کند. لازم به ذکر است این روش مانند دیگر عمل های تزریق ژل، ماندگاری دائمی ندارد و با توجه به نوع ژل تزریق شده تاثیر آن باقی خواهد ماند.

تزریق ژل بینی برای موارد زیر قابل انجام است:

 (1) بینی های کوچکی که به تجدید ساختار نیاز دارند. (2) بینی هایی همراه با کمی انحراف (3) وجود قوز بینی متوسط بر روی پل بینی (4) افتادگی بینی به میزان خفیف تا متوسط  (5) بینی های شبیه قلاب که نیاز به اصلاح ظاهر و صاف کردن دارند.  (6) بینی با نوک سر بالا، در مواقع نیاز به اصلاح نوک بینی  (7) زمانی که بعد از عمل جراحی رینوپلاستی نیاز به اصلاح باشد.

تزریق ژل بینی , تزریق ژل برای گودی بینی , قیمت تزریق ژل بینی

تزریق ژل بینی | تزریق ژل برای گودی بینی پگونه انجام می شود ؟

این روش درمانی در طول یک جلسه با بی حسی موضعی انجام می شود. نیاز به ریکاوری و مراقبت خاصی پس از آن وجود ندارد. هیچ جراحتی از آن بر صورت بیمار باقی نمی ماند. در عمل زیبایی بینی با تزریق ژل ، پر کننده های پوستی به مقدار کم و دقیق در محل مورد نظر تزریق می شوند. به عنوان مثال اگر ریشه بینی در بالای پل بینی فرو رفته باشد یک خطای بصری از قوز و برآمدگی  ایجاد می کند در حالی که اینگونه نیست. در این زمان باید محل دقیق تزریق توسط پزشک مشخص شود. پس از انجام عمل، پزشک محل تزریق را ماساژ می دهد تا تغییر شکل بینی ایجاد شود. همچنین برای درمان فرورفتگی بینی، تزریق بدون بالا بردن و یا تغییر نوک بینی انجام می شود و شکل و زاویه و یا طول بینی تعییر آشکاری نخواهد کرد.

لینک های مهم :

لیزر رها , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد صورت , عوارض لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , میکرودرم ابریژن , تزریق ژل | میکرودرم , قیمت تزریق ژل

بیمار در طول جلسه درمانی کاملا هوشیار بوده و با آینه می تواند نتایج عمل را مشاهده کند. تاثیر تزریق بلافاصله پس از عمل ظاهر می شود و با توجه به نوع ژل بین 8 ماه تا 2 سال ماندگاری دارد.

از مزایای این روش هزینه کمتر آن نسب به جراحی زیبایی بینی، غیر تهاجمی بودن و عدم نیاز به دوره ریکاوری می باشد. همچنین به علت داشتن نتایج نیمه ماندگار، افرادی که قصد انجام جراحی داشته اما در مورد آن تردید هایی دارند می توانند به صورت موقت نتایجی مشابه نتایج عمل رینوپلاستی را در صورت خود به وجود آورند.

تزریق ژل برای خط اخم ، خنده ، چین و چروک های دور چشم و گردن

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد از دیگر کاربردهای تزریق ژل، رفع خطوط خنده و اخم و چین و چروک های صورت و گردن می باشد. به این دلیل که در ساخت ژل ها از مواد طبیعی استفاده شده، حساسیت زا نبوده و نیازی به تست ندارند. این ژل های پر کننده مشتقات اسید هیالورونیک، مانند رستیلان می باشند. رادیسه -Radiesse- نسبت به رستیلان دواک و ماندگاری بیشتری دارد. بدن کلاژن را به دور کره های بسیار ریز تشکیل می دهد از این رو نواحی ای که در آن تزریق ژل صورت گرفته حجیم می شوند.

تزریق ژل برای لاغری صورت

برای رفع ظاهری لاغری صورت می توان از تزریق ژل استفاده کرد. تزریق ژل برای لاغری صورت یک روش هست که می توان قسمت های استخوانی صورت را پر کرد.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , فیلر , تزریق ژل گونه , تزریق ژل لب , تزریق ژل برای لاغری صورت , تزریق ژل چانه , تزریق ژل پیشانی , تزریق ژل صورت ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 110
نویسنده : سئو سایت نوین

تزریق ژل | کلاژن و چربی دو عنصر مهم در جوانی و شادابی پوست می باشد. این دو عنصر از افتادگی و تشکیل چین و چروک در پوست جلوگیری می کند. با قرار گرفتن در معرض خورشید و فعالیت عضلات در سال های طولانی و درنهایت با افزایش سن، سطح این دو عنصر در پوست کاهش می یابد. پس از آن پوست نازک و شکننده شده و خطوط ریز و چین چروک هایی در آن خود نمایی می کنند. یک راهکار مناسب برای رفع علائم پیری تزریق ژل می باشد.

برای اصلاح علائم پیری پوست، می توان از فیلر ها  ( پر کننده ) استفاده کرد. روش های پر کردن بافت نرم، کاملا غیر جراحی هستند و ژل های پر کننده با تزریق به زیر پوست نواحی آسیب دیده، شادابی و جوانی را در آن زنده می سازند. در افراد جوان بدون علائم شدید پیری پوست نیز، از پر کننده های بافت نرم جهت افزایش حجم در نواحی گوناگون مانند، سینه، گونه، لب و … استفاده می شود. بنابراین تزریق ژل لب ، تزریق ژل برای لاغری صورت ، تزریق ژل پیشانی ، تزریق ژل گونه جزو تزریق های با بیشترین کاربرد هستند.

 

ژل های پرکننده قابل تزریق تغییرات زیر را درمان می نمایند:

  • از دست رفتن میزان پری صورت، در ناحیه گونه، لب، پلک و….
  • شل شدن بافت ها
  • عمیق شدن چین ها و خطوط صورت

برای مشاوره تزریق ژل و نیز تعیین نوبت با کارشناسان ما در کلینیک زیبایی رها تماس بگیرید.

تزریق ژل چیست ؟

پیری پوست یک مساله اجتناب ناپذیر است. همانطور که می دانید کلاژن و چربی دو عنصر مهم در بدن انسان هستند. وظیفه این دو عنصر حفظ جوانی و شادابی پوست است. وجود کلاژن و چربی کافی در پوست باعث جلوگیری از چین و چروک و شل شدگی پوست می شود. افزایش سن و عوامل محیطی همانند آفتاب باعث پیری پوست می شود. بنابراین عوارض آن در پوست ظاهر می شود. تزریق ژل یک روش درمانی برای رفع علایم پیری در افراد است که در ادامه توضیح می دهیم.

در علم پزشکی برای برجسته سازی از فیلر استفاده می کنند. فیلر به معنی پرکننده می باشد. برخی از افراد به اشتباه فیلر را معادل با ژل می گیرند که این مساله صحیح نیست. فیلر طیف وسیعی از مواد پرکننده را شامل می شود که ژل تنها یکی از این موارد است. ژل تزریقی در اینجا از خانواده ژل هیالورونیک اسید است. این ژل خصوصیات مورد نظر برای پرکنندگی را داراست. بنابراین مورد تایید پزشکان است.

اثرات تزریق ژل

تزریق ژل ، پوست را بازسازی کرده و حجم از دست رفته را به آن باز میگرداند. همچنین میزان هیدراته پوست را بهبود می بخشد و تاثیرات مثبتی بر فرم و ظاهر پوست ایجاد می کند. فیلرها موجب می شوند تا به شکلی کاملا طبیعی پوست جوانسازی شود و حالت خستگی و خمودی چهره از بین برود. تزریق ژل یک راهکار بی خطر برای پوست است. پس از تزریق ممکن است کمی قرمزی و یا تورم در محل تزریق دیده شود که به سرعت رفع خواهد شد. امروزه از ژل برای رفع علائم پیری استفاده میشود.

گروه های متفاوتی از فیلرهای بافت نرم وجود دارند که ویژگی مشترکشان تزریق زیر پوست است. این محصولات ضخامت های متفاوتی نیز دارند به این صورت که هر چه ناحیه تزریق ژل عمیق تر بوده و نیاز به ایجاد برآمدگی بیشتری در پوست باشد، از محصولات ضخیم تر آن استفاده می شود. در افراد جوان بدون علائم شدید پیری پوست نیز، از پر کننده های بافت نرم جهت افزایش حجم در نواحی گوناگون مانند، سینه، گونه، لب و … استفاده می شود.

لینک های مهم :

لیزر رها , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد صورت , عوارض لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , میکرودرم ابریژن , تزریق ژل | میکرودرم , قیمت تزریق ژل

ژل های پر کننده از چه چیزی تشکیل شده اند؟

ژل های پرکننده مورد استفاده در تزریق ژل ، از انواع مختلف مواد طبیعی و مصنوعی ساخته شده اند. این ژل ها سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرند. این ژل ها به دو دسته دائمی و موقت تقسیم می شوند.

ژل تزریقی دائمی

ژل های دائمی به دلیل استفاده از فیلرها با مواد مصنوعی و جابجایی و ایجاد التهاب در پوست، مردود می باشند و استفاده از آن ها توصیه نمی شود.

ژل تزریقی موقت

ژل های تزریقی موقت با طول عمر های متفاوت بین 6 تا 18 ماه موجود می باشند. ژل تزریقی موقت از محصولاتی مانند: کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت کلسیم تشکیل شده اند. این مواد به صورت طبیعی نیز در بدن وجود دارند. کلاژن یک پروتئین حفاظتی مهم برای پوست می باشد. اسید هیالورونیک نیز به حفظ آب پوست کمک نموده و به آن حجم و فرم می دهد.

ژل هیالورونیک یک نوع ماده پر کننده طبیعی در بدن انسان می باشد. هنگامی که خط خنده  ( چین نازولبیال ) عمیق تر شود، لب ها شروع به نازک شدن می کنند. در نتیجه گوشه های آن دچار افتادگی شده و چین و چروک هایی ظاهر می شوند. فیلر های اسید هیالورونیک در زیر این خطوط چین ،گودی ها و یا چروک پیشانی تزریق می شوند تا حجم از بین رفته را جایگزین کنند.

مکانیسم اثر بخشی ژل ها به این صورت می باشد که ابتدا با تزریق در ناحیه مربوطه، یک جوانسازی فیزیکی اتفاق می افتد و چین و چروک ها و گودی ها پر می شوند. سپس با تحریک محل تزریق، عمل کلاژن سازی در پوست آغاز می شود. همچنین با توجه به جذب آب توسط ژل ، رطوبت پوست افزایش یافته و با بالا رفتن گردش خون در آن ، شاداب تر می شود.

انواع فیلرهای تزریقی

فیلرهای تزریقی به انواع زیر تقسیم می شوند:

فیلر ®JUVEDERM

این نوع فیلر یک پر کننده حاوی اسید هیالوروتیک است. انواع گوناگونی دارد که با توجه به میزان افزایش حجم متفاوت می باشند. نوع ®JUVEDERM Ultra plus بیشترین افزایش حجم را ایجاد می کند. از این فیلر معمولا در تزریق ژل گونه ها ، لب ها ، پر کردن خطوط گوشه دهان و چین های خنده استفاده می شود.

فیلر ®Restylane

نوعی دیگر از پرکننده قابل تزریق حاوی اسید هیالوروتیک می باشد. این فیلر باعث افزایش حجم متوسط می شود. Restylane®Fine Lines  نسبت به ®Rgular Restylane افزایش حجم کمتری ایجاد می کند. از کاربردهای آن می توان به رفع خطوط و چروک ریز در اطراف دهان اشاره کرد. از این فیلر همچنین در تزریق ژل برای پوشانیدن برجستگی های چربی در پلک بالایی استفاده می شود.

عوارض تزریق ژل

یک مساله مهم در تزریق ژل وجود دارد که در صورت رعایت نشدن می تواند مشکلات و خطرات جدی داشته باشد. تزریق ژل توسط متخصصان و پزشک مجرب. این روزها مراکز زیادی اقدام به تزریق ژل می کنند حتی آرایشگاه ها. ولی بخاطر حفظ سلامتی تان در هر مرکزی اینکار را انجام ندهید.

در چنین مراکزی دو تهدید بزرگ در کمین شماست. ژل نامرغوب و غیراستاندارد و تقلبی و کارنابلدی تزریق کننده. در صورتی که حتی کیفیت ژل خوب باشد ولی تزریق کننده تکنیک لازم را نداند شما با مشکل مواجه می شوید. در صورت ضد عفونی نکردن و عدم رعایت شرایط استریل، محل تزریق می تواند عفونت کند.

در صورتی که شما مکان مناسبی را با فرد مناسب برای تزریق ژل انتخاب کنید ، تنها عارضه تزریق ژل می تواند تورم و التهاب کوتاه مدت 2 و یا 3 روزه باشد. برخی مواقع کبودی و خون مردگی مختصری هم وجود خواهد داشت که سریعا رفع می شود. بنابراین با انتخاب درست عورض تزریق ژل عملا وجود ندارد.

ژل های تزریقی خطرناک

برخی ژل های تزریقی عوارض خطرناکی دارد. مثل تزریق ژل دائمی. نظر برخی از پزشکان بر این است که در این ژل ها از مواد سرطانزا استفاده شده است. برخی از افراد نسبت به این ژل ها حساسیت نشان می دهند. سیستم ایمنی این افراد سعی در دفع آن می کند که این تازه شروع مشکلات است.

بهترین ژل تزریقی

بهترین ژل تزریقی ، ژلی هست که در بدن حساسیت ایجاد نکند. همچنین بایستی به مرور قوام و دوام خود را از دست ندهد. برخی از ژل ها در چند ماه اول هیچ مشکلی را ندارند ولی بعد از گذشت چند سال به حالت گوله گوله در میایند. تخلیه این ژل ها سخت خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , ,
:: برچسب‌ها: تزریق ژل , فیلر , تزریق ژل گونه , تزریق ژل لب , تزریق ژل برای لاغری صورت , تزریق ژل چانه , تزریق ژل پیشانی , تزریق ژل صورت ,
تاریخ : چهار شنبه 23 مرداد 1398
بازدید : 87
نویسنده : سئو سایت نوین

یکی از مشکلات و معضل های که همیشه خانم و گاهی اوقات آقایان با آن درگیر هستند رشد زیاد از حد مو در برخی از نواحی های قسمت بدن است که سبب می شود فرد مجبور شود به صورت مرتب آنها را از بین ببرد.

موهای زائد یا موهای ناخواسته به صورت موضعی در بدن ایجاد می گردند که عموما غیرمعمولی می باشند و به دلیل رنگ تیره ی که دارند سبب می شود تا غیر طبیعی بودن آنها بیشتر در معرض دید باشد. بیشترین محلی که این موها رشد می کنند در قسمت های لب فوقانی ، چانه ، نواحی دو سمت صورت، از محل ناف به سمت پایین و در فرورفتگی کمر ، به رنگ تیره و سیاه می باشند.

به صورت تقریبی همه ما دوست داریم که موهای زائدی که در بدن ما هستند از بین بروند و از وجود آنها ناراضی هستیم و یا دوست داریم حداقل میزان سرعت و ضخامت آنها را کم نماییم .

در این حیطه محصولات زیادی میباشند که ادعا می کنند می توانند به صورت کامل موهای زائد را حذف نمایند و اما در عمل نمی توانند برای شما موثر باشند. رفع موهای زائد با لیزر یکی از روش های به روز است. لیزر موهای زائد یکی از روش های به روز برای حذف موهای زائد می باشد.

 

روش های از بین بردن موهای زائد

باید بدانید که پیدا کردن روشی که بتواند به صورت کامل موهای شکم ، پا ، زیر بغل یا گردن، گوش ، بازو و ناحیه تناسلی و کشاله ران هم کار راحتی نمی باشد و به صورت کلی برای حذف کردن موهای زائد دو روش را داریم :

1)روش های دائمی

2)روش های موقتی

روش های موقتی روش های هستند که باید حذف موهای زائد به صورت موقتی می شوند از جمله موبر، موم ، اپیلاسیون و تیغ و … هستند .

لیزر موهای زائد ، یکی از عمومی ترین و رایج ترین روش های است که در ایالت متحده آمریکا انجام می گردد و دومین جراحی پس از جراحی جوان سازی و رفع چین و چروک پوست است.

تا کنون ثابت شده که برای از بین بردن موهای زائدی که در قسمت های گسترده پوشیده از مو هستند هیچ روشی بهتر از لیزر وجود نداشته است و هیچ روش دیگری مانند لیزر نمی تواند چندان موثر و با دوام باشد.

اگر بخواهیم این روش را با موم انداختن یا واکس و شمع مقایسه کنیم باید بدانیم که الکترولیز موهای زائد یا تیغ زدن لطیف تر و صاف تر می باشد.

با این شیوه ی ملایم می توانیم موی همه ی بخش های بزرگ بدن را به شیوه ی با تاثیر و همچنین با کم ترین ناراحتی و بی نیازی و استراحت و بدون اینکه نیازی باشد از منزل بیرون برویم ، از بین ببریم . یکی از رایج ترین عمل های زیبایی که امروزه انجام می شود حذف موهای زائد صورت و بدن می باشد.

از دیگر عواملی که می تواند بر نتیجه درمان لیزر حاصل شود می توان به نژاد ، سن ، مقدار هورمون ها ، داروی مصرفی و قسمت مورد نظر بدن که بر رنگ مو و میزان زبری موثر باشد ، اشاره نمود.

انواع دستگاه لیزر موهای زائد

برای برطرف کردن موهای زائد وسایل مختلفی استفاده می گردد ، در روش قطعی حذف موهای زائد پرتو لیزر با انرژی کم برای ناتوان کردن و تخریب فولیکول‌های رشد فعال مو استفاده می شود.

بسته به نوع پوست ، بزرگی مو و ضخامت و رنگ و محل ناحیه تحت درمان لیزر موهای زائد ، زمان بندی جلسات درمان و یکی از وسایل ترکیبی یا وسایل زیر به کار گرفته می شود:

لیزر الکساندرایت
• لیزر روبی (یاقوت)
• لیزر Nd:YAG
• سیستم نور پالسی شدید
• لیزر دایود

رفع موهای زائد با لیزر

برای اینکه در لیزر موهای زائد هیچ آسیبی به شبکیه یا قرنیه وارد نشود از یک چشم بند محافظ چشم استفاده می شود . موی محل مورد نظر اگر که نیازی به اصلاح باشد باید به گونه ی اصلاح گردد که از بلندی آن روی پوست چند میلی متر بیشتر نباشد. از ابزار سرد کننده یا ژل سرد بخصوصی در جهت حفاظت از لایه های خارجی استفاده می گردد که افزون بر اثر حفاظتی آن ، به علت سهولت نفوذ نور لیزر درون پوست می توانند بر کارکرد روش حذف موهای زائد با لیزر افزوده کند.

لیزر چه اثراتی بر روی موهای زائد داشته است ؟

• کم شدن میزان موها
• کم شدن سرعت رشد مو
• نازک تر شدن موها
• رنگ موها کم رنگ می شود که همه ی این دلایل سبب می شود که محل درمان طبیعی تر جلوه دهد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

روش لیزر موهای زائد به پروسه رشد پیازهای مو در چرخه رشد آنها آسیب وارد می نماید . اما متاسفانه همه ی پیازهای مو در مرحله رشد دارای زمان بندی یکسانی نمی باشند ، افزون بر اینها میزان جلسه ها بستگی به شرایط پوستی بیمار و درمان مورد نیاز او داشته است .

ماندگاری و دوام لیزر موهای زائد

از این روش زمانی استفاده می شود که قصد حذف دائم موها را داشته باشیم ، در صورتی که برای بدست آوردن این نتیجه باید سه تا هشت جلسه صبر کرد تا مطمئن شوید که همه ی فولیکول‌های رشد فعال مو کاملاً از بین رفته اند . برای درمان قطعی و پدید شدن نتیجه ی بهتر باید تلاش کنید که بهترین مرکز لیزر موهای زائد صورت و بدن را انتخاب نمایید.

 

عوارض لیزر موهای زائد

امروزه خوشبختانه عموما انجام لیزر موهای زائد دارای هیچ عارضه ی جانبی نداشته و همه ی خطراتی که ممکن است بیمار بعد از آن مبتلا شود ، به او اطلاع داده می شود . اگر توصیه ها و دستورهای را که مختصص به بیمار می دهد ، رعایت کند سبب می شود که خطرهای که احتمال بروز بعد از لیزر موهای زائد صورت و بدن را دارند ، به حداقل برسند.

لینک های مهم :

لیزر رها , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , هزینه لیزر موهای زائد صورت , عوارض لیزر موهای زائد صورت , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی , لیزر موهای زائد زیر بغل , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , میکرودرم ابریژن , تزریق ژل | میکرودرم , قیمت تزریق ژل

مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

از بین بردن موهای زائد امروزه از مسائلی است که افراد بسیار به آن توجه داشته اند و برای آن روش های مختلفی بکار گرفته شده است . امروزه لیزر از جمله روش های که بسیار کاربرد داشته است و افراد زیادی از آن استقبال کرده است .
عمل لیزر به واسطه نوعی نور صورت می گیرد که در طول موج خاصی به پوست می رسد . اما بسته به کدام بخش از پوست برای آن در نظر گرفته شده طول موج نوری متفاوت می باشد.

باید دقت داشته باشید که پیش از عمل لیزر موهای زائد و بعد از آن فرد می تواند نکاتی را رعایت کند که نتایج بهتری از این موضوع حاصل شود . در ادامه برخی از شرایط بیان شده است:

مهمترین مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد

1) اگر فرد پیش از آن که لیزر را انجام دهد برنزه کرده باشد باید صبرنماید تا آثارلیزر به صورت کامل از بین بروند . چون در صورتی که پیش تر شخص برنزه کرده باشد و فاصله زیادی از آن نگذشته باشد ، هنوز بر روی پوست آثار آن باقی مانده است و انجام دادن لیزر سبب می شود که سوختگی یا تاول بر روی پوست انجام شود . به همین علت ایده آل تر این است که شخصی که قصد دارد لیزر را انجام دهد در مدت 4تا 6 هفته به صورت مستقیم در معرض آفتاب قرار نگیرد.

2) پیش از انجام لیزر بهترین زمان برای تراشیدن مو 2 یا 3 روز قبل است .

3) در صورتی که فرد دارای سابقه تبخال باشد پیش از آنکه لیزر را انجام دهد باید از اقداماتی پیشگیرانه در یک روز یا دو روز پیش استفاده نماید.

4) باید دقت شود پیش از آنکه لیزر انجام شود موهای زائد را با بند و موچین و اپیلاسیون بر نداشته و برای انجام این کار از تراشیدن با تیغ استفاده شود .

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد

1)باید بعد از انجام لیزر تا حدود یک ساعت از انجام دادن تمرین های بدنی سنگین خودداری کرد.

2)بعد از انجام لیزر ممکن است پوست حساس شود توصیه می شود که تا 3 هفته از اپیلاسیون یا بند انداختم استفاده نشود.

3)شخصی که عمل لیزر را انجام داده است تا 1 و نیم ماه نباید در برابر معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرد و باید از آفتاب دوری نماید.

4)برای پیشگیری کردن از آسیب های پوستی بهتر است شخص از ضد آفتاب SPF 15 استفاده نماید .

5) بخش های که لیزر شده نباید دستکاری یا سایده شوند.

6)فردی که لیزر را انجام داده است می تواند برای آب رسانی به پوست خود از یک کرم مرطوب کننده استفاده نماید.

7)هیچ وقت نباید پس از انجام لیزر از کرم های که دارای مواد شیمیایی هستند یا قوی می باشند مانند بنزوئیل استفاده کرد .

پس از اینکه عمل لیزر موهای زائد انجام شود اگر فرد به توصیه های گفته شده عمل کند و طول موجی نوری که ساطع شده در حد ایده آل باشد ، هیچ ضرری و خطری برای شخص نخواهد داشت .

لیزر موهای زائد و شیردهی

خانم های باردار و شیرده دارای شرایط ویژه ی هستند ، در دوران بارداری این افراد با تغییرهای هورمونی بدن روبرو می باشند که باید از انجام لیزر جلوگیری کنند . در زمان شیردهی و بارداری بروز هایپرپیگمنتاسیون افزایش پیدا می کند ، هنگامی که عمل لیزر در دوران شیردهی صورت بگیرد موجب می شود در ملانین ها تغییراتی شکل بگیرد پس توصیه می شود از انجام این کار خوداری گردد . در دوران بارداری نیز به بانوان توصیه میشود که لیزر را انجام ندهند.

تاثیرگذاری لیزر موهای زائد به چه صورتی است؟

برای از بین بردن موهای زائد به صورت کامل از سه روش استفاده می شود که عبارت اند از:

الکترولیز ؛ لیزر ؛ دارو

اگر لیزر صورت بگیرد سبب می شود که موهای زائد نازک تر شوند و همچنین میزان آنها کم شود ، اگر می خواهید موها به صورت کامل از بین بروند نیاز است که لیزرموهای زائد صورت گیرد و شخص هر 4 تا6 جلسه لیزر درمانی را باید انجام بدهد.

لیزر موهای زائد به عنوان یک روش درمانی قطعی می باشد البته این کار به شرط این است که بیمار دارای مشکلات هورمونی نباشد، در صورتی که شخص این مشکلات را نداشته باشد می توان به سرعت سبب حذف موهای زائد شد و برای همیشه این موها از بین بروند.

طبق توصیه و پیشنهاد متخصصان کلینیک های زیبایی بهتر است بیمار به تعداد جلسات پزشک خود دقت کند و حتما آنها را دنبال نماید تا به صورت قطعی با موهای زائد خداحافظی نماید.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

باید توجه داشته باشیم که اصلا هیچ دردی نخواهد داشت ، در صورتی که شخص حساس می باشد پیشنهاد می شود که از پماد های بی حسی برای این کار استفاده گردد.

چه زمانی پس از لیزر موهای زائد شخص می تواند آفتاب بگیرد؟

طبق توصیه متخصصان و پزشکان ، شخص بعد از اینکه عمل لیزر را انجام داد باید به مدت 3 ماه از آفتاب گرفتن جلوگیری نماید.

انجام عمل لیزر برای چه افرادی ضرر دارد؟

1)بانوان شیرده و باردار بهتر است از لیزر موهای زائد خوداری نمایند

2) افرادی که دارای بیماری های عصبی هستند نباید لیزر را انجام بدهند.

3) اگر شخص در بدن خود ، در ناحیه که قصد دارد عمل لیزر انجام شود دارای زخم یا عفونت است بایداز لیزر خودداری نماید.

آیا لیزر موهای زائد می تواند برای باروری و غدد لنفاوی تاثیری داشته باشد؟

در پاسخ این سوال باید بگوییم که خیر . اگر انجام عمل لیزر بر روی ناحیه بیکینی و زیر بغل صورت بگیرد هیچ گونه ی تاثیری بر روی تخمدان یا بافت سینه ها نداشته و همچنین هیچ تاثیر از لیزر موهای زائد بر روی غدد لنفاوی مشاهده نشده است و شخص می تواند با خیال راحت به انجام عمل لیزر بپردازد.

آیا لیزر موهای زائد سبب ایجاد سوختگی می گردد؟

در زمان لیزر سوختگی ایجاد نمی گردد البته این شرایط در هنگامی است که کار در محیطی پاکیزه و به دست متخصص صورت بگیرد ، اگر لیزر به وسیله ی شخصی مختصص صورت نگیرد ممکن است سوختگی رخ دهد . پیشنهاد ما این است که حتما پیش از آنکه لیزر را انجام دهید به کلینیک های درمانی معتبر مراجعه نمایید.

اقدامات بعد از لیزر موهای زائد

در بین جلسه های لیزر توصیه می شود که شخص از کندن موها و بند انداختن جلوگیری کند ، همواره به شخص توصیه می شود که از 14 روز پیش این کارهای را انجام ندهد و در زمان لیزر فقط برای حذف موهای زائد از تیغ استفاده نماید.

ممنوعیت انجام لیزر موهای زائد برای چه افرادی می باشد؟

عموما برای بیشتر افراد از لیزر موهای زاید استفاده می شود ، در صورتی که تعدادی از افراد نمی توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند در ادامه به برخی از این موارد اشاره کرده ایم :

1)برای افرادی که دارای پوست های تیره که روشن و کرکی هستند ، لیزر دارای تاثیرات بسیار پایینی می باشد.

2) افرادی که حمام آفتاب گرفته یا برنزه کرده و سولاریوم هستند پیشنهاد می شود بعد از 3 ماه از گذشت آن به انجام لیزر موهای زائد بپردازند ، به دلیل اینکه برای این اشخاص تاثیرات آن را تا بعد از 3 ماه مشاهده می نمایند

3) افرادی که تبخال فعال دارند بهتر است لیزر را انجام ندهند.

آیا وجود زخم مانع از انجام لیزر مو زائد است ؟

زخم عفونی: اگر شخصی که لیزر را انجام دهد در قسمت مورد نظر داری زخم عفونی باشد توصیه می شود حتما بعد از درمان زخم به انجام لیزر ادامه دهد ، برای این گونه افراد توصیه می شود از لیزر خوداری نمایند.

بانوانی که شیرده و باردار هستند نباید در این دوران از لیزر استفاده کنند.

افرادی که مصرف آکوتان دارند پیشنهاد می شوند بعد از قطع مصرف به لیزر بپردازند ، زیرا آکوتان سبب می شود که تاثیرات لیزر کم گردد از طرفی دیگر آکوتان موجب می شود که پوست حساس شود و بعد از آن نازک گردد به همین دلیل با انجام لیزر این امکان وجود دارد که در پوست اسکار و لک به وجود آید.

پسوریازیس

تعدادی از افرادی که بیماری های پوستی دارند مانند ویتیلیگو ، پسوریازیس سبب می شود که در هنگام لیزر این بیماری موجب ایجاد سوختگی و زخم شوند. به این گونه افراد پیشنهاد می شود که لیزر موهای زائد را انجام ندهند.

در افرادی که سابقه کلوئید داشته ، انجام عمل لیزر موهای زائد این امکان را دارد که دچار سوختگی یا زخم گردند ؛ علاوه بر آن لیزر موهای زائد در چنین اشخاصی امکان به وجود اوردن گوشت اضافه را نیز پدید می آورد .

آگزما یا آکنه

شخصی که دارای بیماری های عفونی اگزما یا آکنه است ، با انجام عمل لیزر موهای زائد این بیماری ها (آکنه و اگزما) فعال تر شوند و در نهایت سبب شود تا در بدن انتشار عفونت رخ دهد .

ماینوکسیدیل

افرادی که ماینوکسیدیل مصرف می کنند اگر لیزر را انجام بدهند سبب می شود که پر مو شوند به دلیل اینکه این دارو در زمان لیزر درمانی می توانید تاثیری برعکس داشته باشد و نه فقط موجب کم شدن موهای زائد نمی گردد بلکه موجب می شود این موها بیشتر شوند.

افرادی که از ترکیب های طلا استفاده می نمایند به آنها پیشنهاد می شود لیزر درمانی را انجام ندهند و یا تا پایان مصرف ، عمل لیزر را به تعویق بیاندازند.

لوپوس

افرادی که دارای بیماری لوپوس هستند ، پوستشان حساس به نور می باشد به دین ترتیب به آنها پیشنهاد می شود که هیچ گاه لیزر موهای زائد را انجام ندهند.

برای کسانی که دارای موهای زائد زیادی هستند آیا لیزر موهای زائد توصیه می شود؟

در پاسخ به این سوال باید این گونه جواب داد که خیر . لیزر به تنهایی نمی تواند سبب شود تا موهای زائد به صورت کامل از بین بروند. تنها در برخی از بیماران علت پر مو بودن بیماران مشکلاتی هورمونی می باشد ، پس این افراد باید در ابتدا این مشکلات هورمونی خود را برطرف نمایند و یا اگر کیست زنانه ی در آنها وجود دارد آن را برطرف نمایند.

بعد از آن با لیزر می تواند تارهای مویی مزاحم را برطرف نمایند . البته نباید فراموش کرد که پر مویی آزاردهنده نیز می توانند تخمدان پلی کیستیک باشند.

در صورتی که مشکل پر مویی ، هورمون ها نباشند آیا می توان برای همیشه لیزر موهای زائد را از بین برد؟

بله – اگر مشکلات هورمونی و کیستی در جریان نباشد می تواند از لیزر کمک گرفت و این مشکلات را به راحتی از بین برد . در درمان لیزر موهای زائد هر چقد پوست روشن تر باشد و موها تیره تر باشد سبب می شود که تارهای مویی زیادتری رفع گردد.

چه ارتباطی میان رنگ پوست و اثربخشی لیزر موهای زائد وجود دارد؟

افرادی که رنگ پوست تیره دارند ، با انجام لیزر دیر به نتیجه می رسند به معنی دیگر در صورتی که در وضعیت عادی تعداد جلسه ها درمانی 6 جلسه باشد ، افرادی که پوست تیره داشته اند باید 8تا9 جلسه به کیلینک های زیبایی مراجعه نمایند. پیشنهاد می شود کسانی که سولاریوم یا آفتاب گرفته اند ، تا هنگامی رنگ پوستشان به بهبودی کافی نرسیده از درمان لیزر درمانی استفاده نکنند.

لیزر موهای زائد به چه افرادی پیشنهاد نمی شود؟ افرادی که بیماری های خاصی مانند لوتوس داشته اند، با انجام چنین لیزرهای در واقع بر شدت بیماری خود افزوده اند . در اصل درصورتی که دچار بیماری خاصی هستید باید پیش از آنکه کاری انجام دهید با یک پزشک متخصص مشورت کنید . کسانی که دارای باتری قلبی هستند باید حتما با پزشک خود در این باره مشورت های لازم را انجام دهند.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد

برای لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر رها تعداد جلسه های نیاز می باشد.

برای هر شخص تعداد جلسه های که نیاز است به نژاد ، ضخامت و خیلی عوامل دیگر مرتبط می باشد در صورتی که این میزان تقریبی می شود که برای هر ناحیه از بدن به چه جلساتی نیاز است:

لیزر موهای زائد صورت

معمولا برای اینکه به صورت کامل موهای زائد صورت را از بین برد به 4 جلسه نیاز است در برخی از شرایط افراد باید برای حذف این موها 8 جلسه را به کار بگیرند.

لیزر موهای زائد بدن

برخی از قسمت های بدن مانند دست و پا ،تنه، زیربغل، کشاله ران هستند که با انجام لیزر صورت می گیرند ، در این نواحی می توان از لیزر کمک گرفت که بسیار هم موفق می باشد چون در قسمت های حساسی مثل زیربغل که افراد با روش قدیمی از بین می برند به غدد لنفاوی آسیب جدی وارد می شد در صورتی که هیچ آسیبی با لیزر موهای زائد به غددلنفاوی وارد نمی شد بلکه فقط به راحتی موهای زائد این قسمت از بین می روند.

برای نواحی گفته شده به 4جلسه نیاز می باشد در صورتی که این موضوع می تواند برای افراد  5 تا 6  جلسه باشد. عموما در کلینیک زیبایی ما افراد از لیزر موهای زائد 4 الی 6 می باشد. خوشبختانه امروز در حیطه لیزر موهای زائد هم تکنولوژی پیشرفت کرده و هم دستگاهه جدیدتر شده اند که می توان در نواحی ژنیتال از آن نیز استفاده کرد.

آیا لیزر موهای بدن عارضه ای دارد ؟

البته باورها و نگرانی های وجود دارد که کاملا در مورد این موضوع اشتباه هستند که لیزر موهای زائد ژنیتال این امکان را دارد که عوارضی را در پیش داشته باشد ، متخصصان و پزشکان اعلام می کنند که هیچ گونه عوارضی در موهای زائد ژنیتال وجود ندارد و شخص به راحتی می تواند این کار را انجام بدهد. در کلینیک لیزر رها افرادی حضور دارند که بسیار آموزش دیده و باتجربه هستند و می توانند این کار را به درستی انجام بدهند.

یکی از روش های که درد سرهای کمتری دارد و بی عارضه محسوب می شود لیزر موهای زائد است که در طول حداکثر زمان 20 دقیقه قادر است این کار را انجام بدهد. هیچ گونه زخمی با انجام لیزر بر روی پوست شخص ایجاد نمی شود بلکه فقط امکان دارد که این ناحیه لیزر شده کمی قرمز شود که جایی هیچ گونه نگرانی نمی باشد و در زمان خیلی کوتاهی از بین خواهد رفت .

لیزر موهای زائد هیچ لک و اسکاری نیز به جایی نمی گذارد . تنها چیزی که باید دقت کنید این است که در نزد پزشکی متخصص و مجرب این کار صورت بگیرد و میزان تعیین انرژی لیزر در طول لیزر درمانی بسیار مهم و ضروری است.

تاثیر کلفتی و تیرگی موها در لیزر مو چقدر است ؟

با توجه به آنچه تا کنون بیان شد ، هر چقد میزان کلفتی و تیرگی مو بیشتر باشد لیزر موفق تر است و برعکس این موضوع نیز وجود دارد یعنی اگر موها بور یا کم رنگ باشند تاثیر پایین تری روی مو داشته است که می تواند چیزی حدود   30 تا 40  درصد سبب حذف موها شوند در صورتی که لیزرهای نیز وجود دارند که می توانند حدود70تا80درصد بر روی این موها تاثیر پذیر باشند.

در رابطه با لیزر موهای زائد این نکته نیز وجود دارد که تعداد جلسه ها به محل موهای زائد نیز بستگی دارد مثلا در صورت عموما موهای که در چانه وجود دارند به نسبت دیگر نقاط صورت به درمان با لیزری قوی تر نیاز دارندوبه جلسه های زیادتری برای درمان نیاز داشته ایم. البته این اشتباه دیگری در مورد لیزر موهای زائد وجود دارد که می تواند در موها سبب سفیدی شود ، اما باید بدانید که اشتباه است و هیچ تاثیری بر سفیدی ندارد و پایه علمی نداشته است .

در نهایت باید بدانید که در پایان جلسه های لیزر شما 80 تا100 درصد با نتیجه عالی پیش رفته اید و به صورت کامل موها از بین خواهند رفت .

لیزر موهای زائد دارای دستگاههای متفاوتی می باشد که در هر کلینیک از یک یا چند دستگاه استفاده می کنند البته پزشک با توجه به سن ، جسنیت ، ضخامت مو و …. از آنها برای حذف موهای زائد استفاده می کند.

انتخاب عمل لیزر موهای زائد چگونه است؟

این روش بدون درد است و بسیار تاثیر گذار می باشد، با استفاده از این روش می توانیم برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شویم . لیزر موهای زائد هیچ زخم یا اسکاری بروی پوست باقی نمی گذارد و به نسبت دیگر روش ها به زمان کمتری نیاز دارد. با استفاده از لیزر می توان موهای زائد قسمت های حساس را از بین برد مانند کمر، ناحیه تناسلی و …..
افرادی که به کلینیک لیزر رها مراجعه می کنند در ابتدا خواستار از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی ، صورت ، زیر بغل و … می باشند این در حالی است که آقایان می خواهند لیزر موهای زائد کمر ، صورت و سینه و پاها را انجام بدهند.خوشبختامه امروزه دستگاه های زیادی وجود دارد که می تواند در نواحی متفاوت لیزر موهای زائد را انجام بدهد.

لیزر موهای زائد کل بدن

همیشه برای مشتریان این سوال مطرح است که لیزر تمام بدن چه شرایطی دارد که اغلب این افراد خانم هستند زیرا می دانند که این موضوع سبب افزایش جذابیت و زیبایی آنها خواهد شد.

هزینه لیزر موهای زائد

نمی توان به صورت دقیق به قیمت لیزر موهای زائد اشاره کرد زیرا به زمان و جسات ها و ناحیه مورد نظر و … بستگی دارد، و نوع دستگاه نیز بسیار تاثیر پذیر در قیمت می باشد. مسئله دیگری که بسیار مهم است خود شخص است که دارای چه نوع پوست و موی می باشد . طبیعی است که اشخاصی که دارای پوستی هستند که زودتر به نتیجه می رسند از هزینه ی و زمان کمتری برخوردارند.مثلا افرادی که پوست سبزه یا گندمگون یا افرادی که موهای ظریف و باریکی دارندبه تعداد جلسات زیادتری نیازمند هستند. در شرایط عادی برای رفع موهای زائد بین 6 تا8 جلسه نیاز می باشد.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می گیرد؟

برای انجام لیزر موهای زائد برای هر قسمت بدن ، درجه بندی ویژه ی صورت می گیرد زیرا که پوست در برخی از شرایط ظریف و حساس تر می باشد و در برخی از نواحی دیگر ضخیم تر و باقوام تر است به همین ترتیب برای لیزر کلی بدن نیاز است تا دقت بیشتری صورت بگیرد که مبدا موجب سوزش یا درد شود.

نکته ی دیگری که در رابطه با هزینه لیزر کل بدن مد نظر است این است که در افراد لاغر یا چاق به علت وسعت پوست هزینه های که وجود دارد متغییر می باشد. لازم است که بعد از تمام شدن دوره های درمانی فرد برای جلوگیری از رویش مجدد مو هر 12 ماه یکبار به کلینیک مراجعه نماید و اقدام به تمدید لیزر کل بدن در یک جلسه کند.

بیمار پس از اینکه لیزر را انجام داد چه حسی دارد؟ انجام عمل لیزر با توجه به اینکه به زمان کمی نیاز دارد بسیار راحت و ساده است . عموما اشخاص بعد از اینکه اینکار را انجام می دهند حسی مانند یک بند انداختن دارند زیرا در طول زمان لیزر دردی را احساس نمی کنند. در کلینیک های زیبایی برای اشخاصی که پوستی حساس دارند از ژل های بی حسی استفاده می شود .

افرادی که به کلینیک لیزر رها مراجعه کرده اند بعد از انجام لیزر پوستی حساس دارند چون در کم ترین زمان ممکن و بدون درد می توانند از شر موهای زائد خلاص شوند.

انجام لیزر موهای زائد و بازگشت فوری به محل کار

شخص پس از اینکه لیزر موهای زائد را انجام داد به سرعت می تواند فعالیت های روزانه خود را انجام دهد و به زندگی عادی خود برگردد .ممکن است بعد از آن محل لیزر کمی قرمز شود که هیچ جای نگرانی نیست و بعد از مدت کوتاهی از بین خواهد رفت .افراد دقت داشته باشند که در معرض نور خورشید به مدت 24 ساعت قرار نگیرند.

فراموش نکنید که قرمزی پوست در اصل بیانگر واکنش پوست به نسبت لیزر می باشد.پس از اینکه لیزر صورت گرفت شخص می تواند از کرم های ویژه ی به دستور پزشک استفاده کند. در کلینیک لیزر رها به بیماران تصوریه می شود که از کرم های که اسیدگلیکولیک یا رتینوئیدها دارند استفاده نشود همچنین از مصرف لوازم آرایشی تا 24 ساعت جلوگیری شود.

لیزر موهای ناحیه تناسلی

تا کنون هیچ خاصیت برای موهای ناحیه تناسلی مشخص نشده و فقط سبب می شود که ظاهری نامطلوب و به عبارتی زشت پیدا کند . اگر موهای ناحیه تناسلی رشد کند و هیچ برنامه معینی برای حذفشان وجود نداشته باشد ممکن است خطر آفرین باشد و یکی از خطرهای رایج شپش ناحیه تناسلی می باشد.

اگر در این قسمت ها از ژیلت یا تیغ استفاده شود تارهای موی که در آن قسمت وجود دارد ضخیم تر می گردد و ریشه ها را تیره تر و کلفت تر می کندبه گونه ی که رنگ تیره ی موها بر روی پوست دیده می شود . افزون بر این موارد خارج نمودن مو ها و اپیلاسیون در چنین مواردی بسیار درد ناک است و ممکن است بعدها سبب شود که عارضه به دنبال داشته باشد مانند رشد زیر مویی پوست که پوست را ناهمواره می سازد و سبب ایجاد لکه های تیره و ایجاد اثر می شود.به همین علت توصیه می شود که از لیزر رفع موهای زائد برای این قسمت استفاده شود .

با توجه به تحقیق های صورت گرفته و مطالعات متخصصان ، استفاده نمودن از لیزر موهای زائد هیچ تاثیر سوئی بر فیزیک مردان یا زنان نداردو کم ترین عارضه را این روش به دنبال می آورد.یکی ازپر طرفدار ترین روش های است که در کشور ایران وجود دارد.

 

 

لیزر موهای زائد پا

اگر دوست دارید برای همیشه از شر موهای زائد در قسمت های متفاوت بدن مانند زانو ، ران و پا استفاده کنید پیشنهاد می شود لیزر موهای پا را انجام بدهید. در کلینیک زیبایی پزشکان از جدیدترین دستگاه ها برای ارائه نمودن خدمات به بیماران استفاده می کنند که بتواند بهترین نتیجه را برای افراد داشته باشد و در زمان یک جلسه قسمت وسیعی از آن تحت درمان قرار بگیرد. در کلینیک لیزر رها ، دستگاه های لیزری که وجود دارد برای همه نوع پوست و تارهای مویی مناسب می باشد و همچنین برای بهره برداری های پوستی قابل تنظیم می باشد .

اگر موهای پای شما ضخیم است می توانید بین 6 تا8 جلسه با مشاوره از پزشک و پیروی از دستورات او در این خصوص اقدام نماید . برای همه ی نوع پوست ها از جمله تیره ، روشن ، موهای ضخیم و نازک استفاده از این روش بسیار ایده آل و مفید میباشد . در خصوص لیز ر موهای زائد باید 3هفته پیش تر از آنکه این کار را انجام دهید موها را شیو نمایید و به هیچ عنوان آن ها را از ریشه نکنید. در طول درمان نیاز می باشد که از ژیلت یا تیغ برای اینکار استفاده کنید و اصلا موها ریشه کن نکنید.

هزینه لیزر موهای زائد پا چقدر است؟

لیزر موهای پا بسته به اینکه فرد مورد نظر چاق است یا لاغر و با میزان وسعت موها و نواحی مو هزینه های لیزر متغیر می باشد.علاوه بر آن نباید فراموش کردکه با توجه به نوع دستگاههی که استفاده می شود میتواند بر روی قیمت تاثیرگذار باشد بنابر این تا پیش از آن نمی توان هیچ گونه نظری بر روی قیمت و هزینه ها داشت.

بعد از اینکه دوره درمان تمام شد لازم است فرد هر 12 ماه یکبار برای تمدید درمان لیزر موهای زائد به کلینیک مراجعه نماید البته این تمدید تا 2 تا3 سال ضروری است و اگر این گونه نباشد ممکن است موهای زائد دوباره رشد کنند.

مشکلات مربوط به لیزر موهای زائد

موهای زائدی که در ناحیه تناسلی وجود دارد می تواند بر روابط جنسی اثری منفی داشته باشد و در برخی از افراد این موها حساسیت و خارش را به وجود می آورند و به ممکن است موها سبب ایجاد قارچ، عفونت پوستی، خارش، عفونت انگلی شوند و حشرات ریز را افزایش بدهند بنابر این در اثر تیغ که فرد دچار خونریزی و سوزش می شود.

در نتیجه در صورت استفاده از لیزر موهای زائد هم می توان به حذف موهای زائد کمک کرد و هم پوست ناحیه تناسلی روشن تر می شود. این تکنیک هیچ گونه درد یا سوزشی ندارد اما ممکن است از اشعه لیزر موهای زائد کمی احساس سوزش نمایید که این موضوع نیز کاملا طبیعی می باشد اما در کلینیک لیزر رها از دستگاه های پیشرفته و خنک کننده استفاده می شود که می توانند حرارت پوستی را تا لایه های عمقی کم کند تا بیمار هیچ گونه سوزشی را تجربه نکند .

عموما بعد از 4 جلسه که از لیزر موهای زائد سپری شد حدود 85 درصد تارهای مویی کم می شود و بقیه آنها ضعیف می گردند به علت حساسیتی که در ناحیه تناسلی وجود دارد ، باید درجه بندی اشعه لیزر خیلی دقیق و اصولی انجام شود تا هیچ آسیبی به پوست وارد نشود.

مزیت های لیزر مو در کلینیک لیزر رها

  • برخورداری از تخفیفات لیزر موهای زائد ویژه مناسبت های متفاوت
  • برخورداری از محیطی آرام و با رعایت اصول کاملا بهداشتی
  • انجام تمامی خدمات با کادری مجرب و با بهترین دستگاهها با تاییده از سوی سازمان جهانی
  • برخورداری از دستگاههای مختلف که متناسب با هر گونه تیپ پوستی ایرانی است و کم ترین عارضه ی را داشته است.

هزینه لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر رها

هزینه لیزر موهای زائد به توجه به هر شخص و نیازهای او معین می شود . در کلینیک لیزر رها رضایت مشتری در درجه اول قرار دارد و با توجه به نوع پوستی شخص و جنس مو میزان جلسانی که نیاز میباشد هزینه آنها معین می شود. لازم است بدانید که در برخی از شرایط و مناسب ها توسط کلینیک لیزر رها به مشتریان عزیز تخفیف داده می شود .

یکی دیگر از نکاتی که بسیار در لیزر موهای زائد با تاثیر است نوع دستگاهی است که در لیزر موهای زائد استفاده می شود . خیلی از کلینیک ها هستند که از دستگاههای بی کیفیت و نسل قدیم استفاده می کنند که سبب می شود تعدادجلسات بیشتر شود و شخص به علت قیمت کم تر به آن مراجعه می نماید اما باید بدانید که در این شرایط نه تنها صرفه جویی صورت نگرفته بلکه به دلیل بالا رفتن تعداد جلسات بیشتر هزینه فرد نیز بالاتر می رود .

فراموش نکنید که در کلینیک لیزر رها از دستگاههای استفاده می شود که بسیار بروز می باشند و این دستگاه ها در دنیا مطرح می باشند و با کم ترین زمان و جلسه ممکن با توجه به جنس موی آنها و تیپ پوستی که دارند می توانند تاثیر پذیر باشند و در نهایت سبب جلب رضایت مشتری خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: کلینیک زیبایی , لیزر مو , ,
:: برچسب‌ها: فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد , قیمت لیزر موهای زائد , لیزر مو , لیزر مو رها , لیزر موهای زائد , لیزر موهای زائد بدن , لیزر موهای زائد بیکینی , لیزر موهای زائد زیر بغل , لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جوپرس و آدرس joopress.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com